Tak snad máme všechno..

cartier replica

orologi replica

Petr: Zítra letíme. Sedíme každý u svého PC a říkáme si, jak jsme podezřele klidní na to že už se to kvapem blíží. Nevím na co se mám těšit dřív, tak na to už ani radši nemyslím. Odchod z práce a stěhování z našeho bytu zpět k rodičům způsobilo to, že jsem se už pomalu přepnul do "dovolenkovýho režimu" a začínám si to užívat.

ladies quality watches

Dnes jsme se odhlásili ze zdravotního pojištění, máme vyměněno něco málo dolarů na úplatky a poplatky za víza, nakoupli jsme cestovní šeky a nastavili patřičný limity na kartu a internetový platby. Tím jsme kompletně pořešili věci kolem financi na celou cestu.

Dokoupili jsme poslední věci jako řetěz na přivázání batohu do indických vlaků :) a dneska začne pomalu balení.

Lenka: Moc se mi do toho nechce, těžko říct, jestli je příčinou můj neustále narůstající odpor k balení nebo otupělost po včerejší rozlučkové akci s kamarády, která byla celá naložena až po okraj v lihu. Budou mi chybět, kulišáci!!! Hlavou mi projel záblesk ze včerejšího večera - při cestě z WC mi uklouzl podpatek a objala jsem nějakého pána i s lavicí - hehe, trapas. Když už zmiňuju rozlučku, nesmím opomenout zmínit taky veselý návrat mého bratra Ivosche a kamaráda Kuby na privát. Z nějakého neznámého důvodu se rozhodli běžet několik km až na hlavní nádraží na noční rozjezd - ačkoliv jim jel z nedaleké zastávky - což po vyexování posledního piva nebyl úplně nejšťastnější nápad. Výsledkem pak byla Kubova grcka, kterou byste ještě dnes mohli najít na zastávce Raisova, tj. asi 2 zastávky před kýženým privátem :)

Petr včera po dlouhém váhání zakoupil malý cestovní notebook a už tam nahrává nějaké hry, prý na dlouhé deštivé večery :) tak snad to bude opravdu jen na ně :) Právě se chystáme ještě naposledy na poštu, oběd a pak už asi balit :( a poslední společná rodinná večeře (dnes vaříme my, tradiční thajský pokrm, tak snad bude ostatním chutnat :)). Zítra odpoledne odlet!!!